Kika gärna nedan för vanliga frågor och svar!

Frågor & Svar

Vi älskar nyfikna kunder! Hör av dig till oss med dina frågor så svarar vi så snabbt.

Jag hittar inga priser på er hemsidan?
Vad kostar era produkter?

Vi har ingen fasta priser på våra menyer och produkter! Priset är baserat på typ av uppläget (Portion eller buffé) samt antal och körning. Skicka gärna en kostnadsfri förfråga så svarar vi på en offert så snart vi kan.

Jag har en mycket liten budget för mitt evenemang. Kan jag fortfarande ringa er?

Absolut. Och om din budget inte alls stämmer överens med din förfrågan ser vi till att vi följer med dig och erbjuder dig en liknande utbud till en lägre kostnad.

Hur gör jag min beställning?

Det är enkelt, lägg en kostandsfri order på vår hemsida eller genom att ringa. Vi återkommer så snart vi kan med en offert, genom att godkänna och svara på mejl så är beställningen upplagd.

Vilka betalningsmetoder finns det?

Förskottsbetalningsfaktura (BG, PG), SWISH samt kort eller kontant i en av våra partner i Malmö. Bl.a Coffee Square (3 enheter).

Var finns ni och i vilka område kan ni leverera?

Våra kök och partner ligger i Malmö. Vi levererar i sydvästra Skåne. Vid större beställningar kan vi leverera längre sträckor, det beror på typ av mat och antal samt kyl och värmehållning. Kontakta oss så svarar vi så snabbt vi kan!

Jag har ett sista minuten-evenemang. Kan jag ringa er?

Självklart ni kan ringa! Vi kommer att se till att vi ger dig en lösning som passar din tid och budget. Om våra ombud inte kan hitta en tjänst eller produkt för dig inom den givna tidsramen kommer vi att meddela dig så snart som möjligt så att du hinner hitta en annan lösning.

Vi har ett event/kalas! Kan ni hjälpa oss med att planera utbudet?

Absolut. Skriv till oss vilken typ av event ni anordnar, hur många personer, tid och datum, plats samt budget om ni önskar också. Så svarar vi så snart vi kan med bästa lösning som kan passa er.

Kan vi ändra i vår beställning? Eller kan vi avbryta hela eller delar av beställningen?

Självklart kan man! Ring gärna oss 48 timmar innan avtalat tid.

Vi har personer i sällskapet med allergier, kan ni erbjuda speciell kost för dem?

Jodå absolut, skriv gärna hur många personer samt deras allergi vid beställningen.

Kontakta oss

Vi älskar nyfikna kunder! Hör av dig till oss med dina frågor så svarar vi så snabbt.